Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Λιβάδι με λουλουδάκια από τα δαχτυλάκια των παιδιών..

Τα δαχτυλάκια και τα χεράκια των παιδιών κάνουν φανταστικά έργα χωρίς κόπο και επειδή είναι των παιδιών πάντα είναι υπέροχα .Σε μαύρο χαρτόνι τα παιδιά σχεδιάζουν με απλές γραμμούλες χορταράκια.

 Στη συνέχεια με τα δαχτυλάκια τους προσθέτουν λουλουδάκια διαφόρων χρωμάτων.

 



Σαν σύνολο οι εργασίες μας..


 Με απλό τρόπο τα παιδιά έγιναν καλλιτέχνες για άλλη μία φορά..





Παπαρούνες...

Επιτέλους ήρθε η Άνοιξη!!!!
Ώρα να αλλάξουμε το ταμπλώ μας και να το διαμορφώσουμε σύμφωνα με την εποχή.Σκεφτήκαμε να γεμίσουμε με δημιουργίες των παιδιών που να απεικονίζουν λουλούδια, πεταλούδες έτσι ώστε να το προσαρμόσουμε με την εποχή και να γεμίσει η τάξη χρώματα..



Αρχικά τραβάνε μαύρες γραμμούλες.


Ζωγραφίζουν τις παπαρούνες προσθέτοντας μαύρο στο εσωτερικό τους

Κάνουν πινελιές διαφόρων χρωμάτων για να εμπλουτίσουν το σχέδιο

Και το αποτέλεσμα είναι κάπως έτσι...

Παπαρούνες..
Τα έργα των παιδιών

Πεταλούδες..

Επειδή στο νηπιαγωγείο δεν πετάμε τίποτα εκμεταλλευτήκαμε τις σελίδες των περιοδικών και κάναμε πεταλούδες λίγο διαφορετικές. Κόψαμε λωρίδες από σελίδες περιοδικών και κόλλησαν τα παιδιά τις λωρίδες αυτές σε κόλλες Α4 τη μία δίπλα στην άλλη έτσι ώστε να μην υπάρχει κενό ανάμεσά τους.
Η μία λωρίδα δίπλα στην άλλη ..

Οι λωρίδες καλό θα ήταν να έχουν διάφορα χρώματα.
Έτοιμες οι σελίδες Α4 με τις λωρίδες περιοδικών.
Στη συνέχεια σε ένα λεπτό χρωματιστό Α4 σχεδιάζουμε μία πεταλούσα την οποία κόβουμε και μένει το περίγραμμα σαν στένσιλ. Το χρωματιστό χαρτί το κολλάμε πάνω στις λωρίδες ..
Μέσα από το κενό που προέκυψε φαίνονται οι λωρίδες με μορφή πεταλούδας.


Έτοιμα τα έργα μας!!!

Οι πεταλούδες που αφαιρέθηκαν από το χρωματιστό χαρτί στολίστηκαν από τα παιδιά και τοποθετήθηκαν στο ταμπλώ..

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Σκηνικό γιορτής 25ης Μαρτίου

Και το σκηνικό μας έτοιμο!!!!!!!

Η γιορτή μας απαιτεί σκηνικό εσωτερικό παραδοσιακού σπιτιού. Επιστρατεύσαμε ό,τι παραδοσιακό είχαμε, υφαντά, κιλίμια, φλοκάτες, κεντήματα, αντικείμενα οικιακής χρήσεως από την προγιαγιά και ετοιμάσαμε το σκηνικό μας ..Φυσικά τα παιδάκια μας βοήθησαν με τα παραδοσιακά πιάτα, τις ποδίτσες, τα σπαθιά και κυρίως θα είναι οι πρωταγωνιστές που θα στολίσουν το σκηνικό και θα του δώσουν ζωή!!!!!!!Καλή επιτυχία στα παιδάκια μας...Είναι καταπληκτικά.







Παραδοσιακές ποδιές

Παραδοσιακές ποδιές.

Μελετώντας τις στολές των γυναικών την εποχή της επανάστασης παρατηρούμε ότι μέρος τους αποτελούσαν και οι ποδιές, οι οποίες ήταν στολισμένες με πολύχρωμα σχέδια και πολλά στολίδια.Με αρκετά υλικά τα κορίτσια μας σχεδιάζουν τις δικές τους ποδιές και τις στολίζουν με σχέδια, πούλιες και χρώματα. 






Ενδεικτικά κάποιες ποδιές στόλισαν το σκηνικό της γιορτής μας.
 
 

Οι ποιμένες της Χειμάρας

Οι ποιμένες της Χειμάρας

Παρουσιάζουμε στα παιδιά τον πίνακα "Οι ποιμένες της Χειμάρας" του Θεόφιλου με αφορμή τις παραδοσιακές στολές των ηρώων του πίνακα.Ρωτάμε τα παιδιά να περιγράψουν τι βλέπουν αρχικά στον παρακάτω πίνακα:
Κατόπιν, η προσέγγιση του πίνακα γίνεται με ερωτήσεις :
1.Ποια χρώματα κυριαρχούν στον πίνακα;
2. Εξηγούμε τι σημαίνει φόντο και ρωτάμε τα παιδιά να μας πούνε τι βλέπουν ως φόντο στο συγκεκριμένο πίνακα.
3. Εξηγούμε στα παιδιά την έννοια του "πρώτου πλάνου " και περιμένουμε  τις δικές τους απαντήσεις.
4. Ποιες βασικές φιγούρες υπάρχουν στον πίνακα;
5. Πού πιστεύουν τα παιδιά ότι βρίσκονται οι άνθρωποι που απεικονίζονται (πόλη, χωριό) και από που το καταλαβαίνουν;

6.Τί μπορούν να ακούσουν και τι να μυρίσουν από τον πίνακα;

Στη συνέχεια προσπαθούν να αναπαραστήσουν τους ποιμένες της Χειμάρας με τον δικό τους υπέροχο τρόπο.





Και το αποτέλεσμα των παιδιών που θυμίζει πάντα έργο τέχνης βασισμένο στη δική τους δημιουργικότητα.